"Kezdetben nem volt cél a betegedukáció, csak könyvekről, filmekről twittelgettem. Aztán jött a koronavírus, és látszott, hatalmas az igény arra, hogy az egészségügy belső történeteit hallani lehessen. Covid-intenzíven is dolgoztam, ahol nagyon rossz állapotú betegeket láttam, emiatt fontosnak tartottam, hogy az emberek vegyék komolyan a járványt, bízzanak az oltásokban. Én például egy kis faluban lakok, aminek van saját fóruma, ott is láttam, hogy milyen nagy a tájékozatlanság. A többi közösségimédia-felület is tele volt félinformációkkal, látszólag belsős hírekkel – olyanokkal, amelyekről mindenki, aki az egészségügyben dolgozik, tudta, hogy nem lehet igaz. Ahogy elkezdtem ilyen témákról tweetelni, egyre több követőm lett, hirtelen rengetegen lettünk" - fogalmaz az interjúban.
Markó Gábor Twitter jelenlétének és Youtube csatornájának teljes története a Házipatika-interjúban olvasható el.